lørdag 29. januar 2011

29.01.2011

I går var det siste dag med skuespill, og det var enda flere folk i salen! På torsdag var det jo en stor basketballkamp, så flere valgte jo å se den. Har masse bilder, så skriver litt mere om det senere.
Denne uka har jeg bare vært kjempe sliten. Så det var godt å sove noen timer i natt. Men jeg har også hatt en kjempe bra uke! Det begynner å bli varmere her, og da blir jeg med en gang bare mye gladere. Jeg vet ikke hvorfor, det er noe med den vinteren altså, har alltid tenkt at det er pga. det mørket været - men jeg blir bare i dårligere humør om vinteren. Ikke sånn helt nede, men bare ikke like godt humør. haha. Uansett, nå er det 19 grader her i dag og sola skinner! Jeg spiste frokost ute på "terassen" i dag.






















Så har jeg lekt litt med verdens søteste hund, Bailey. Mamma, pappa, vi må få oss en sånn hund. Jeg er veldig allergisk mot pelsdyr, men Bailey røyter ikke OG hun er hypoallergenisk, altså, jeg tåler henne!
Nå sitter jeg på rommet mitt og ser på verdens mest idiotiske program. "Bridal Plasty". Altså, 12 damer som er forlovet, men alle vil gjerne ha fikset litt på utseende så de går igjennom "brude-konkurranser" hvor premien da er plastisk kirurgi. Herregud så flau jeg hadde vært om jeg hadde vært med på det der! Nå er det da 3 damer igjen og alle lå i hver sin seng med bandasje rundt nese, armer og bein... Jeg må bare le.
Ingen spesielle planer for i dag, ta det med ro, kanskje dra ut på lunsj - litt shopping. Vi får se :-)






















Malin, Morgan & Mikaela

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar