tirsdag 22. februar 2011

19.juni

Det har jo seg slik at jeg fikk beskjed om at skolen her sluttet 19.mai, så jeg fikk flybillett hjem med dato 29.mai, dette stemte jo så klart ikke, men nå har det fikset seg! Jeg har fått ny hjemreisedato; 19.juni.
Litt blandede følelser når jeg så at jeg hadde fått den datoen. Alt virket så utrolig nærme. Alt skjer så utrolig fort. For meg har det året her flydd unna. Jeg gleder meg masse til å komme hjem, å møte alle venner og familie, herregud jeg gleder meg, men på en annen side har jeg fått så mange gode venner her som har gjort det året her helt utrolig bra. Dagen i dag var spesielt bra og! Solen skinte, dro å spise lunsj med gode venninner og da ble det litt rart å se en flybillett ligge i e-mail innboksen.
Slik blir flyreisen min (litt lengre enn når jeg kom hit, men det går nok så bra bare jeg kommer meg hjem til slutt)
























Igjen slår jeg til med litt paint skills! Las Vegas - Philadelphia - Frankfurt - Oslo
Det er til sammen 6821 miles, 14 timer og 25 min.
Så, 20.juni, Norge, da er jeg tilbake!

















































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar