torsdag 24. februar 2011

slapp ikke unna snøen dette året heller gitt'

For til helgen skal jeg til Brian Head, Utah, å stå på ski - og med ski mener jeg slalom. Dæ ha oss ikkje gjort på længe. Uansett, det er min familie + 3 andre som skal opp dit og jeg gleder meg masse! Det skal bli kjempe gøy, for alle familiene er kjempe morsomme. Været er spådd til å bli skyet med mild kuling fra vest, haha, neida, rett og slett bare snø. Håper det blir sol, for det er jo da det er fint å være i bakken. Nei, nå fikk jeg lyst til å dra oppå Sjusjøen og gå litt på ski sammen med Marte Dehli og Pål Anders Karlsen. hahaha.












Fortsatt litt usikker på om jeg skal kjøre slalom eller ta opp igjen min snowboard karriere. Hvem kan vel glemme den? Konfirmantleir - Gol. Har noen fortsatt den videoen av Thea, Kamilla og meg? Gud så gøy.


























1 kommentar:

  1. HAhaah! tenkte på den turen bare jeg så på overskrifta :D tror jeg har filmen på gamle mobilen! ta opp snowboard karrieren du. hah

    SvarSlett