torsdag 17. februar 2011

ENDELIG !!

Jeg har ikke internettshoppa siden jeg var i Norge (!!) Grunnen til at jeg ikke har fått gjort det her er pga:
1. Jeg har det dumme ungdomskortet, som alle elsker her borte. "Wow, you got your ID on the back, how convenient and smart!"
2. Jeg kan ikke bruke noens kort hjemme i Norge, bestille fra her i USA og få det sendt hit.

MEN så har jeg en reddende engel i Janika Ross <3

























haha. Jeg fikk bruke hennes, så jeg betalte bare henne tilbake, perfekt!
Er ikke slik at jeg må på død å liv kjøpe ting over nettet, men det er i USA butikkene er, bortsett fra London, uansett - jeg hadde funnet masse fine greier også får jeg jo ikke bestilt. Men nå funka det og i posten kommer dette:


Har drivi å sikla etter et par shorts også fant jeg drømmeshortsen også ble den jo så klart utsolgt, men i går kveld fikk de den inn igjen (!!), men når jeg da i dag skal kjøpe den tror du ikke at den er utsolgt? Jada. Men jeg fikk da i hvertfall bestilt de her to og veldig fornøyd med de :):)

1 kommentar:

  1. ser veldig bra ut.
    godt å ha snille kamerater rundt seg.
    har du tid til en lite skype i helga?
    send meld hvis det går.
    glad i deg

    SvarSlett