onsdag 16. februar 2011

GRATTIS, MATHILDA!

Min kjære, Honeymuffin, Sugarplum, Mathailand fylte 18 år i dag !! Så Sam, Ida og jeg dro til VONS for å kjøpe ballong og godis. Kom på skolen da også står vi der med ballong, cupcake og godteri på parkeringsplassen også kommer jo hu da, og Sam, haha, drar ballong fort ned og snur seg rundt, måtte bare være der altså priceless. Men Tilda skjønte jo hva vi dreiv med uansett da haha. Så hun fikk ballongen sin, men så bestemmer den å løsne mens vi går til første time, så den flyr av sted, haha.
Uansett, my soulmate, Mathilda Altis, hvis du leser det her; gratulerer så mye med dagen som vi sier på godt norsk. Er så utrolig glad for at du også kom til Boulder City! LOVE YOU DARLING. :)





























 denne kjører vi rundt i da.























.. en ting til, det er så kjedelig å se null kommentarer på hvert eneste innlegg jeg gjør.. haha. om det er noen som leser i det hele tatt da, utenom mine to faste lesere mamma og pappa haha :))
åååh vent! nå så jeg akkurat en kommentar fra ingeborg!! søteste ingeborg, you made my day <3 hihi savner deg også!


OG EN TING TIL! SONDRE ER 18 ÅR I DAG! hurraa, gratulerer med dagen :D:D
og ingvild er 18 om 10 dager! herregud da, alle blir 18 utenom meg..

2 kommentarer:

  1. flotte jenter!gratulerer til mathilda
    du blir nok 18 du og serru
    glad ideg jenta mi

    SvarSlett
  2. AAAAAH! TACK VARLDENS BASTA <3<3<3

    SvarSlett