mandag 14. februar 2011

NÅ ER JEG GLAD !

Fikk akkurat en mail fra min søster som hadde vært på skolen min i Norge og snakket med rådgiveren min om fagene mine hadde blitt godkjent. Noen måneder tilbake var det jo litt i tvil om jeg skulle få mediafaget godkjent, men nå viser det seg at det har jeg fått og jeg kan begynne i tredje klasse uten å måtte ta opp igjen noen fag eller noen ting og jeg er såå glad !! Da slipper jeg å tenke på det noe mer, herlig ! :-D
Fagene jeg skal ha blir da: Sosialkunnskap, Samfunnsfaglig engelsk og Media.
Sosialkunnskap var vel ikke førstevalget, men Boulder City High School hadde ikke så mange fag som passet med Lillehammer, så dette ble løsningen og det passer meg helt fint for jeg vil bare gå siste året mitt på videregående sammen med klassen min hjemme :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar