søndag 13. mars 2011

13.03.2011

Da var enda en helg forbi. Den har vært forholdsvis stille og rolig. Endelig er stress-uka mi over. Eller, en dag til da for presentasjonen er på tirsdag. Er fortsatt ikke ferdig for alle på gruppa mi var borte eller hadde noe annet de måtte gjøre, så lite ble gjort, men som sagt så var ikke presentasjonene på fredag fullt så imponerende, så jeg er ikke like stressa. I dag har jeg vært i kirka og senere på dagen hadde ungdommene der sangframføring som vi har øvd på nå i 6 uker, og det ble faktisk kjempe bra. Stappa full sal og folk satt og grein og alt, så det vart bra. Vertsbroren min hadde solo, og han var kjempe flink! Jeg holdt meg unna den delen, hehe. Men alle kom opp til meg etterpå og sa at jeg var så flink! Ja, for dem hørte sikkert min stemme ut i fra 100 andre ungdommer, haha. Lørdagen gikk ut på jobbing i hagen her, så dro jeg må kjøpesenteret, kjøpte ingenting!! Eller, nei, ops, der løy jeg, kjøpte et kjede og neglelakk, men det er jo ikke så mye da. Må spare jeg vet du til jeg skal til NYC. Hadde lyst på kjempe mye da, men. Uansett, dro så og spiste middag med Samantha og Mathilda, alltid like koselig. Etter det kjørte vi hjem til Boulder hvor vi møtte Ida, så møtte vi på noen andre folk og bare var med de til det var på tide og dra hjem. Her i Vegas har vi nå stilt klokka en time fram. Og jeg pleier jo alltid å forsove meg når det skjer, så jeg sto opp en time før jeg måtte i dag for å være helt sikkert. Nei, der løy jeg der og. Trodde jeg hadde stått opp da jeg skulle, ordnet meg til kirka, gikk ned og der sitter vertsmor og vertsfar i pysj, og jeg ser på klokka og ser at jeg kunne ha sovet en ekstra time. Greit å ha litt god til en gang i blant og da. Nå glemte jeg alt jeg skulle skrive, hadde liksom planer om å skrive skikkelig mye siden jeg husker mamma spurte om mere tekst en gang. JO, jeg har vært deprimert noen dager nå for kameraet mitt funker ikke!! KRISE. Det er liksom livet mitt, jeg har det med overalt. Så enten må jeg få fikset det, eller så blir det å spare til et nytt et. Jeg fikk også den svarte shortsen jeg bestilte i går, den var FIN. Elsker den. Begynner endelig å bli bedre, har vært sjuk noen uker nå, så jeg har ikke ha kunnet trent, noe som plager meg for jeg var i en skikkelig god rytme! Men i morra er jeg klar igjen og da blir det hardkjør.
Ny farge på håret har jeg og. Det sa jeg vel. Har ikke noe bilde enda, men det er ikke noe jeg ikke har hatt før. hehe. Mars kommer til å suse av gårde nå, for jeg får jo storbesøk fra Norge om 3 dager!!
Gled dere, er spådd opp mot 30 grader her, så det blir bra!
OPPTUR:
NEDTUR:
:( Kommer nok ikke til å bli 100 % frisk igjen, men jeg er da hvertfall ikke forkjøla! Hvis du noen gang skal til Vegas og du har pollenallergi, lykke til.

1 kommentar:

  1. godt at du begynner å bli bedre.
    skrevet mye nå gett. bra
    snart klsr til å reise.
    gleder meg.
    ses snart
    glad i deg!

    SvarSlett