tirsdag 12. april 2011

10 UKER

Søndag var det 10 uker på dagen til jeg er på vei hjem. Det er bare helt utrolig rart å tenke på. Klisje, men det virker som om det var i går at jeg landet i Las Vegas. Jeg klarer bare ikke helt å forstå enda at jeg bare har igjen 70 dager her. Jeg angrer ikke i det hele tatt på at jeg dro hit. Det har vært noen nedturer, men det er slikt man må regne med. Det har vært mange flere oppturer uansett, og det er jeg veldig glad for. Det er dager hvor jeg ønsker at tiden går kjempe fort unna slik at jeg kan komme meg hjem igjen, men samtidig gruer jeg meg til 19.juni. Jeg har jo på en måte fått et helt nytt liv her! Jeg tar en dag av gangen, koser meg her, nyter tiden jeg har igjen, for før jeg vet ordet av det, så har de 10 ukene gått forbi og jeg er tilbake i gode gamle, Lismarka! he he. Før jeg dro ble jeg fortalt at året her kommer til å gå så fort. Jeg klarte ikke helt å forestille meg det, da, men jammen har det gått fort! Etter skolen på fredag er det spring break, når jeg kommer hjem derfra er det bare en uke igjen av april. Som sagt, en dag av gangen. Jeg skal ikke bruke tiden jeg har igjen på å tenke på alt jeg går glipp av, alt det skal jeg ta igjen i sommer :-)
Håper alt står bra til med alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar