onsdag 13. april 2011

4 DAGER !!

Om 4 dager går en av mine drømmer i oppfyllelse! Om nøyaktig 4 dager sitter jeg på et fly på vei mot USAs østkyst. Virginia, Philly, DC og best av alt, NEW YORK !! På starten av året var jo jeg mildt sagt skuffet over at jeg ikke fikk dratt på Soft Landing Camp i New York. En dag mens vi sitter ved middagsbordet her spør vertsfar hva vi har lyst til å gjøre under Spring Break. Følte ikke jeg burde bare begynne å legge ut forslag, men så roper vertssøsteren min ut med en gang: New York! Trodde jo med en gang at det ikke kom til å skje, men nå er det bare en uke til jeg skal til New York med vertsfamilien min + 2 andre morsomme familier! Gleder meg masse :-D





Han her skal vi besøke og! haha

4 kommentarer:

  1. det blir sikkert helt topp malin.
    skulle vi hatt en skype før du reiser?
    klem fra pappa

    SvarSlett
  2. åh :D
    Kommer til å bli så bra Malin :D Du er såå heldig! :D
    Kos deg masse :D

    SvarSlett
  3. ja, pappa det kan vi sikkert få til :-)
    gleder meg masse, maren :D
    er ikke lenge til vi ses nå kanskje! rosenborgkamp i sommer igjen? jeg tenker ja :D

    SvarSlett
  4. ja, rosenborg kamp! :D hadde gjort seg :D

    SvarSlett