søndag 24. april 2011

GOD PÅSKE!

HAPPY EASTER! GLAD PÅSK! HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ! FROHE OSTERN! FELIZ SEMANA SANTA!
Hørt mange forskjellige versjoner av "God Påske" i dag! Har alltid likt påsken. Det er så koselig. Tradisjon for oss hjemme er å være oppe på Sjusjøen og få påskeegg om morgenen og så resten av dagen være med venner og familie ute i påskesola! Nå har jeg fått høre at det ikke er noe snø igjen? Folk her ble helt sjokkerte når de fikk høre at Norge ikke hadde snø, det trodde de aldri kom til å skje. I dag våknet jeg opp etter en lang og herlig søvn, gikk ned og spiste en kjempe god frokost, dro i kirka, og kom tilbake til EASTER EGG HUNT!! Dette har jeg gledet meg lenge til! Vertsmor hadde gjemt fargede egg rundt i hagen, og Maddie, Tanner, Trevor og jeg gikk rundt for å finne dem.






























Så utrolig deilig vær her! Nå har sommeren kommet fort fullt! 30 grader hver dag nå, men det blir varmere og varmere etterhvert. Dette blir bra :-D































Vi gikk inn på kjøkkenet med eggene vi hadde funnet og så kommer vertsmor med en sånn kurv til hver av oss! Så koselig! Slappe av resten av dagene ute i sola og nyte varmen. 8 uker til jeg er hjemme i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar