onsdag 27. april 2011

27.04.2011

Her i Vegas forsetter gradene å stige, hver dag blir varmere og varmere! Lå ute og solte meg i går i 30 grader. Merkelig at jeg kan gjøre det i april liksom! I dag fikk jeg en mail fra mamma om førerkortet! Jeg må jo ta lappen en gang. Jeg har bursdag på sommeren, og det gjør det med en gang litt vanskeligere med tanke på at de skal ha sommerferie kjøreskolen og. 20.juni lander jeg i Norge og alt den 22.juni har jeg første kjøretime! I tillegg må jeg også ta teorien før 10.juli hvis jeg skal ha sjangs for å få oppkjøring i august! Hvis ikke må jeg kanskje vente helt til vinteren, det var ikke veldig aktuelt for meg, nei. Kjøringa er jeg ikke så bekymret over, det er teorien som gjør meg nervøs. Den gleder jeg meg ikke akkurat til, du. Heldigvis har jeg boka her så jeg kan få pugget før jeg kommer hjem. Og den dagen er bare 7 uker fra søndag! Det er helt utrolig rart hvordan ukene bare flyr av sted. Det skjer så mye framover nå. Først og fremst så kommer Inga hit 11.mai!!! HERREGUD SOM JEG GLEDER MEG :-D Det skal bli veldig godt å se henne igjen.
Ikke nok med det! Jeg fikk akkurat vite at jeg skal på konsert 7.mai. Noen som har lyst til å gjette? hihi (nei dette er ikke et forsøk på å få flere kommentarer på denna bloggen her ehhem)
Denne uka her har det vært utkledningsuke! Dagen i dag var jo desidert den beste; Harry Potter vs. Star Wars! De andre dagene var ikke morsomme, pluss at jeg bare har bilder fra dagen i dag. hehe





2 kommentarer:

  1. MALIN. Jag ska inte gissa vem du ska fara och se. men jag kommenterar. :) heheh. jag är så cool. men fortsätt blogg älskar att läsa det du skriver och se bilderna du tar. :) love, your dear swedish neighbor.

    SvarSlett
  2. IDA. hahaha, helt tragisk at jeg får kommentar fra en av personene jeg skal gå med -.- haha, men koselig er det da <3 du er nå så snill, da! tusen takk og i like måte :) - love your dear norwegian neighbor.

    SvarSlett