lørdag 30. april 2011

30.04.2011

50 dager igjen! Det er helt utrolig merkelig. Men jeg skal bare nyte de dagene jeg har igjen her! Starter med spring jam i dag her i Boulder City, det blir gøy. Mange forskjellige boder med mat, smykker, vesker og slik til salgs + et par karuseller og sånt! Kjempe fint hver her i dag og, men det er bare så utrolig sterk vind her. I kveld skal jeg på den nye filmen "Prom" med Taylor :-D
Konserten jeg skal på neste uke er.... KE$HA !!!!!!!!
Forsøket på å få noen kommentarer funka dårlig, men samma det. Jeg skal på Ke$ha konsert!!! Har hørt at hun ikke er sånn kjempe bra live, men det er ikke ofte man får sjangsen til å dra på en sånn konsert GRATIS. Ja, gratis, venninna mi har litt kontakter hehe. I går kveld var jeg på baseball kamp, og de vant stort, så det var gøy. Dro så hjem til Gabriela, og deretter dro jeg ut å spiste med noen folk. Endte opp hos Sam hvor vi så på Due Date, den filmen skulle visst være så utrolig morsom, og den var jo det noen ganger, men ble ikke noe fryktelig imponert. Så også på "The Royal Wedding", åååh så fint. Det var mange her som ikke likte kjolen(e) til Kate, jeg elsket de!! Begge fra Alexander McQueen, designer Sarah Burton.
























Har fått så mye spørsmål om monarkiet i Norge den siste tiden og, vi brukte hele historietimen på fredag til å snakke om bryllupet og om Norge og Sverige. Jeg elsker historietimene her, av mange forskjellige grunner, det må neste bare oppleves. Har akkurat vaska rommet mitt, nå stikker jeg på spring jam!


Hvis du lurer på hva som irriterer USA om dagen så ta en titt på det her:

HADEBRA :-)


1 kommentar: