tirsdag 17. mai 2011

17.MAI ER VI SÅ GLAD I!

Moro vi har fra morgen..





.. Til kveld





Raskt innlegg her, for nå må jeg virkelig øve til en prøve. Ida sitter og er så flink så nå må jeg nesten komme meg av youtube og begynne å pugge litt.
I dag har jeg feiret Norge, siden mamma hadde med så mye 17.mai ting hit så har jeg delt ut flagg på skolen i dag, haha, mange som ville ha faktisk! Rektor, elever og lærere hehe. Kl. 5 satt jeg i parken sammen med norsk amerikanere, gruppen Sons of Norway møtes oftes og feirer Norge, så jeg ble bedt dit og det var veldig koselig. Mye vind i dag, så ble ikke noe parade, og heller ikke mange bilder - men veldig mange av den villige modellen Jeepers, hunden til Karina (hennes blogg), men vi sang nasjonalsangen (USA sin også), grillet, snakkes og hadde det koselig. Men nå... nå er det ikke så koselig. Å joda, for Ida beskriver seg selv med norske ord: pen, gøy, morsam (morsom altså) og klem. Veldig bra norsk, Ida.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar