onsdag 18. mai 2011

18.05.2011

Dagene går fort forbi altså! Jeg fikk selv sjokk når jeg fant ut at jeg bare har igjen 32 dager her! Hvor sykt er ikke det? Det går så fooooort. Har det så kjempe bra her, men så gleder jeg meg helt utrolig til å komme hjem og møte herlig familie og herlige venner! I dag har jeg pugget til en engelsktest jeg hadde etter skolen, gikk da helt greit det, så gikk jeg til Ida hvor vi så på glee før vi gikk til parken hvor kirka hadde stelt i stand barbeque for seniorsene i kirka, ballonger, mat, kaker og søte små bøker folk skrev hilsninger i. Veldig avslappende og fin dag. Været kan godt bli litt bedre, har vært mye vind i det siste, jeg lengter tilbake til ordentlig Vegas varme! Kommer neste uke så det blir herlig.


Åh, sjå på'n så søt!






























Min vakre nabo, og min vakre vertssøster :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar