søndag 22. mai 2011

STATE CHAMPIONSHIP, SOLING & TOWN SQUARE

Enda en kjempe fin lørdag. Været her er veldig uforutsigbart, har hatt noen gråe dager, men i går kom sola tilbake og jeg lå ute ved bassenget i 35 grader. Før det var jeg i Vegas og så Boulder City ta en rekke medaljer i friidrett. Vi kom også til State i baseball, softball og svømming (alle vårsportene), men dessverre tapte baseball og softball, som var litt overraskende siden begge lag var sikre på å vinne. Guttene på svømmelaget derimot tok førsteplass, mens jente tok andre! Jeg dro sammen med Gabriela till Del Sol High School for å få med oss litt friidrett, vi fikk sett kulestøt gutter (1.plass- ny statsrekord og 3.plass), 4x100 gutter (2.plass) og 400 jenter (7. og 8.plass). Min vertsbror løp 4x200 og 4x400 og fikk 2.plass begge gangene! En fra Boulder vant 200 meteren og jentene fikk 4.plass i 4x400. Var noe mere og, men husker ikke alt akkurat nå.



































Jeg dro så på lunsj med Gabriela hvor jeg fikk møte hennes venninne, Lexi. Det var kjempe koselig! Dro tilbake til Boulder og solte meg før jeg dro på Town Square med Josh, Mathilda og Ida. Elsker Town Square, skikkelig fint uteshopping sted med fine restauranter osv, men en ting hater jeg. Bankkortet mitt funker ALDRI på H&M'en der!! Irriterer meg noe helt utrolig, for heller ikke tatt ut penger der, så da har jo jeg en så snill svensk nabo som låner de pengene til meg. Så da fikk jeg kjøpt meg nye sko :) hihi. Trengtes da. Jeg skulle så møte Gabriela og Emilia, men det ble litt sent så jeg sovna plutselig jeg.
I helga har også min kjære kusine, Linnèa i Sverige, konfirmert seg! Gratulerer så mye, savner deg masse, men gleder meg til vi sees om 4 uker!! <3
Så jeg skypet så vidt med henne og resten av familien i dag tidlig før jeg gikk i kirka. Resten av dagen består av å gjøre ingenting, akkurat som hver søndag! hehe. Men nå er jeg sulten så nå er det på tide med mat. Hejdå. 4 uker folkens så er jeg tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar