mandag 30. mai 2011

MEMORIAL DAY

Det er Memorial Day i dag, så vi hadde fri fra skolen og dro derfor på Lake Mead i 8 timer! herlig. Vertsbroren min, Trevor, fjernet mandlene på torsdag, men han har en "sykdom" som gjør at han kan begynne å blø veldig lett, så i går stoppet det ikke å blø, så de dro på sjukehuset og det viste seg han måtte operere igjen. Men alt går bedre nå, men fortsatt vondt, stakkars. Følte meg litt slem som dro på Lake'n siden elsker å være der, men er ikke mye jeg kan få gjort! Skulle bli kjempe dårlig vær i dag, og med kjempe dårlig mener jeg 26 grader og sol. Men det ble så fint og det var så mange folk vi kjente der! Vi kjørte båt, wakeboard, sånne tubes, badet og solte oss! Det var så godt. Ble litt solbrent i ansiktet, men ellers så fikk jeg faktisk litt brunfarge til.
Nå har nedtelling av skoledager begynt også. Jeg har i alt 5 hele skoledager igjen. 5! Så er det finals(eksamener) og så er det graduation. Det er helt uvirkelig å tenke på at jeg har vært her i 9 måneder i morgen. Også drar jeg hjem om 2 uker og 6 dager. Det er så mange som spør meg om jeg gleder meg. Det er så vanskelig å svare! For ja, jeg gleder meg helt utrolig mye, men så vil jeg jo ikke dra herfra heller. Nei, skal ikke tenke på det nå, nyte tiden jeg har igjen, det skal jeg :-) Håper alle koser seg hjemme.






















2 kommentarer:

  1. ser helt herlig ut detta da......
    skal bli godt å få deg hjem
    klem fra pappa

    SvarSlett