tirsdag 31. mai 2011

lyst til å se verdens søteste skapning?

Everyone, meet Peaches!







 hehe, bare for å vise hvor stor hun egentlig er! eller skal jeg si liten!

























Denne skjønnheten er 4 uker gammel. Vertsbroren min sin kjæreste, Sarah, hadde den med i dag etter at vi alle har mast i lang tid for å få se! Herregud, det er det nydeligste jeg har sett. Blanding av pomerianian, chihuaua og terrier.
Ellers i dag så har jeg vært på skolen, dro deretter til kjøpesenteret for jeg må prøve å finne meg en kjole til graduation! Jeg skal jo sitte på scena og greier. Alle utvekslingsstudentene som har vært seniors i år, altså fire, skal sitte på scena under sermonien sammen med lærere, rektor, etc + elevene som er valedictorians (elevene som har fått A i alle fag hvert år, vanligvis er det bare en, men på BCHS sitter alle som har fått det på scena). En av dem er en venn av meg, Richard, og han skal da introdusere meg. Jeg måtte skrive en liten paragraf om jeg selv. I dag hadde vi et lite "hvordan uttale navnet til malin" kurs. Haha, stakkars han. Det får gå som det går. Jeg har første finals på torsdag, i matte! Hurra, wish me luck!

2 kommentarer:

  1. Masse lykke til Malin... Jeg tenker på deg..Alltid, da går det bra;)) 20 dager!! sommerfugler i magen...

    SvarSlett