fredag 3. juni 2011

STATUS UPDATE

Dagen i dag har vært en veldig spesiell dag. Det var min siste fredag på amerikansk high school, egentlig så var det den siste ordentlige dagen på Boulder City High School. På mandag er det Senior Day, vi får frokost i lunsjrommet, det er en seniorassembly, vi har også fått beskjed om å ha på klær vi kan få maling på, så det blir interessant. På torsdag har vi ikke skole, vi skal bare øve til graduation senere på dagen. Tirsdag har jeg kunst eksamen, onsdag har jeg historie - og engelsk eksamen, pga. at vi skal øve til graduation på torsdag har jeg tatt matte eksamen i dag, det gikk ganske bra. Veldig avslappet dag, skrev i litt yearbooks, folk skrev i min, hadde en kjempe koselig lunsj sammen med folket jeg har lunsj med hver eneste dag på skolen, det var veldig trist.
Det kommer rett og slett til å bli helt jævelig å dra herfra. Så klart vil jeg se alle hjemme, men herregud jeg vil ikke dra fra alle her! I kveld skal jeg være med Gabriela, Ida og Emilia, i morgen er det Bree's graduation party og senere på kvelden, Taylor's årlige poolparty, alle sier det er liksom "party of the year", så må vel stikke en tur innom der! 
Mathilda tok bilder i dag, så jeg får se om jeg kan få lagt ut noen av de senere :) Jeg var jo med på å lage årboka, og tenkte jeg kunne vise noen av sidene jeg har laget:
 Senior Favorites er siden hvor alle seniorsene har stemt på hvilke seniors som skal vinne diverse kategorier.
























Jeg ba bare alle seniors som ville ha med bilen sin i årboka om å møte opp på en viss tid så jeg fikk tatt bilde. 























Denne har jeg ikke jeg laget, men som dere ser så er det alle utvekslingsstudentene som har vært i BC.
Nå skal jeg sole meg, hadebra. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar