søndag 5. juni 2011

"PARTY OF THE YEAR"

Har hatt noen dårlige dager i det siste med tanke på allergi, men nå har alle graduation-fester begynt og kan jo ikke gå glipp av det! Venninnen min, Bree, hadde sin fest fra kl.4 og utover kvelden, jeg dro dit først og så dro jeg til det som visst skulle være "party of the year". En annen venninne av meg, Taylor, har hatt denne festen hvert år, det begynte med at hennes eldre bror, Joe, holdt den festen, men nå har han blitt med i hæren, så Taylor bestemte seg for å fortsette tradisjonen. Jeg hadde det kjempe gøy! Det var bading og dansing hele kvelden. Moren hennes tok bilder hele kvelden og mot slutten av kvelden tok vi gruppebildet, som var en tradisjon.






















Mange morsomme folk! Begynner siste uken av skole i morgen, teknisk sett er jeg ganske så ferdig. Mandagen er seniorsenes dag og vi gjør ikke veldig mye, finals begynner tirsdag og jeg har alt tatt matte, så bare historie, engelsk og kunst igjen, noe jeg ikke frykter veldig.























Da var det bare to uker igjen!

1 kommentar:

  1. 14 dager igjen!skal bli topp å få deg hjem.
    blitt brun gett.
    jeg har begynt å jobbe igjen i dag.
    nyt de siste dagene.
    glad i deg
    klem fra pappa

    SvarSlett