fredag 27. mai 2011

PHOTOSHOOT

Her om dagen spurte venninnen min, Kayla, om jeg ville ta hennes "Senior Pictures". Dette er en tradisjon hvor de fleste seniorsene får tatt bilder hos fotografer. Bildene sender de så ut til venner og familie. Enten som innbydelse eller bare en liten påminnelse om at de er seniors og graduation nærmer seg. Kayla vet jo veldig godt at jeg elsker å ta bilder, men jeg fikk litt prestasjonsangst! Mildt sagt. Men det som er bra med Kayla er at hun er så utrolig utadvendt og morsom, hun hopper rundt omkring og smiler hele tiden, så det å ta livlige bilder av henne er ingen sak. Det var slike bilder hun ba om også, så det gjorde alt mye bedre. Mange av seniorsene tar bilder hvor de bare står rett opp og ned med en hånd på hofta og smiler bredt. Ble ikke helt sånn den photoshooten her, da! :-)

 Hva? Nei jeg kjørte da ikke bil......he he he

1 kommentar:

  1. Kribler i kjøre foten skjønner jeg??... Vær forsiktig nå;)) Flotte bilder fotograf Gaden, dette kan du ja!

    SvarSlett