fredag 10. juni 2011

10.06.2011

Graduation var noe jeg aldri vil glemme. Kjipt at oss seniorutvekslingsstudenter ikke fikk bruke slik tradisjonell "cap and gown", få diplom og være med resten av seniorsene, men vi fikk sitte på scenen og fikk "front row seat" på BCHS Graduation Class of 2011. Fryktet hele greia skulle vare kjempe lenge, men det var perfekt med tid! Det var i alt 11 valedictorians (de med A gjennom alle fire år) og alle skulle holde tale, de holdt det kort og bra. Jeg ble presentert også, og det var jo stas, da. Det satt noen lærere foran meg og under sermonien sier jeg: "It's just like I dreamed it!! I feel like I'm in a movie!!" og de lærerne skratta og sa det videre til resten av folka som satt der, haha, flaut. Etter alt var over, alle hadde fått diplom og slikt, gikk de ut på gresset og kastet hatten i lufta. Å herregud, jeg fikk frysninger! Det var seriøst akkurat som på film. Vi ble stående lenge der for å gratulere (jeg ble jo faktisk gratulert også da) og tok bilder med folk. Etter en time der ca. dro vi til.... DISNEYLAND!!! Åh, jeg hadde det så gøy. Skal legge ut bilder senere når jeg får tid for akkurat nå skal jeg til Mathilda hvor hun, Ida og jeg skal ha en liten avskjedsfest.


























Jenta som har gått senior year på American High School, da. Og jeg fikk "Congratulations on Graduating" kort!! Med penger :-o herregud, folk er for snille. I tillegg så sa vertsmor og vertsfar at de hadde bestilt gave til meg, men den hadde ikke kommet enda :-o Nei, jeg er for heldig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar