onsdag 8. juni 2011

LAST DAY OF SCHOOL

Siden jeg er senior gjorde jeg ferdig eksamene mine for 5 og 6. time forrige uke slik at det eneste vi trengte å gjøre i morgen var å gå igjennom programmet for graduation I MORGEN! Jeg ble derfor i dag ferdig med high school. Det er så trist. Går ikke an å beskrive hvor gøy jeg har hatt det på BCHS. Det har vært en av de beste opplevelsene jeg noen ganger har hatt. Helt uvirkelig å tenke på at jeg skal hjem om 1 UKE PÅ SØNDAG! 1 uke, bare 1 uke, herregud. Det kommer til å bli helt ufattelig hardt å dra ifra folk her. Hvis det er noen fremtidige utvekslingsstudenter som leser det her; ta vare på tiden du har her for den går utrolig fort forbi!
Alle utvekslingsstudentene minus Petter. Øverst til venstre: Lars, Tyskland, Mr.Petersen, lærer, Malin, Norge, Mathilda, Sverige, Darius, Tyskland. Nede til venstre: Malin, Norge, Raquel, Spania, Maria, Finland, Ida, Sverige, Kristina, Tyskland, Leslie, Tyskland og Nina, Tyskland. Mr.Petersen er veldig glad i historiske ting så vi måtte alle bruke noe han hadde. Enten en sombrero som jeg har eller en hjelm fra andre verdenskrig. haha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar