torsdag 26. august 2010

PAKKING

I dag skjedde det noe spennende :-D hihi. Tror egentlig ikke jeg skal skrive noe, for ingenting er sikkert, men nå ENDELIG begynner det å skje noe. Så jeg måtte bare begynne å pakke jeg da, just in case.
Jeg har heller ikke fått kjøpt alle vertsfamilie-gavene eller, for jeg har jo ikke hatt peiling på hvem jeg skal til, så det må bli gjort i løpet av de neste dagene. Så langt har jeg kjøpt en "Norge-t-skjorte", som jeg kaller det, den skal liksom til vertsfar, da, en ostehøvel, standard, men den er jo fra Lillehammer så jeg måtte jo ha den, også kjøpte jeg en eventyrbok om troll på engelsk i tilfelle jeg kom til noen med små barn, er jo greit å ha uansett.








































Nå har jeg da hvertfall fått oppi noe av klærne jeg skal ha med. Var egentlig mere en det her, men jeg måtte bare droppe noe jeg kan klare å leve uten. Det at vi bare kan ha med 20 kg er helt.. har ikke ord !
I tillegg kommer jeg å kjøpe sååååå mye i USA, jeg bare vet det, herregud. Jeg kommer jo garantert til å få over 20 kg når jeg skal tilbake! Men så sa bestemor at hvis mamma og pappa kom over for å besøke meg, kunne jeg jo bare legge noe i koffertene deres! Smart du, bestemor. Hvorfor tenkte jeg ikke på det?


































Denne kjøpte jeg på Søstrene Grene i Oslo, den er jo grei å ha.
I går hentet jeg et ark fra legen hvor han hadde skrevet ned alle vaksinene jeg hadde tatt, så er det i orden om noen skulle lure på det borti der. Siden jeg har med mye medisiner, har jeg også et ark hvor det står alt jeg skal ha med. Trenger sikkert ikke alt det jeg har, men er da greit å være på den sikre siden :) Er det noen som blir stoppa for ett eller anna når vi skal inn i USA, så er det meg.
Nå sitter jeg bare å venter på vertsfamilien min, håper på en mail i løpet av dagen :-D

I går var jeg i begravelsen til nabogutten på 5 år som døde av kreft 18.august.
Utrolig trist og helt forferdelig.
Hvil i fred, Daniel <3
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=146282385394897&ref=ts

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar