torsdag 26. august 2010

VEGAS, BABY !!

GJETT HVEM SOM ER VELDIG GLAD NÅ !! i dag våknet jeg opp, logget meg på face, og der er det ei dame fra Boulder City, Nevada, som vil ha meg som venn :D hihi
Jeg fikk svar fra henne for 2 timer siden hvor hun skriver at jeg skal bo hos de i en måned før jeg skal videre til min 1-års vertsfamilie! Det var en grunn til at de ikke kunne ta meg i mot før i slutten av september. Men Deborah, som hun heter, virker utrolig grei, er gift og har 4 barn. Ser ut som en veldig fin familie! Jeg er glad!! Legger ikke ut noe bilde før de sier at det er greit :-) Hun sa forresten at hun trodde at jeg kom til å elske Boulder City, fant ikke så mange bilder, men jeg føler at jeg kommer til å få det bra! :-D



"Boulder City is known as a clean, green oasis in the desert.  Located approximately 20 miles from the glitter and excitement of Las Vegas and just a few miles from the grandeur of Hoover Dam, Boulder City offers a quiet, relaxed living environment.  With a population of slightly more than 15,000 people, Boulder City residents enjoy a quaint, small town atmosphere, historic charm and an excellent quality of life with a low crime rate and high quality police and fire services."


Jeg synes alt virker så utrolig bra, men the best part er jo at det er veldig kort avstand til VEGAS og 4 timer med bil til L.A !! I'm in heaven. Det som også er gøy er at ei jeg ble kjent med når jeg var på ambassaden, Amalie, bor bare 50 min unna meg! :D





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar