mandag 21. mars 2011

OPPDATERING

Kjapp oppsummering på hva som har skjedd den siste uka: onsdag kveld kom foreldrene mine pluss søsteren min, det var veldig rart, men også godt å se dem igjen! Vi tok inn på Trump hotell, og det anbefales! Kjempe fint, nei, det var helt sjukt fint. Mamma og Mia kom seg over jetlaget ganske bra, mens pappa har sliti de siste dagene. Litt bedre nå da, står ikke opp halv 4 om morgenen lenger liksom. Ble mye sightseeing i Vegas, gikk mange turer opp og ned the Strip og fikk brukt litt penger, hehe. På torsdag var vi på Lion king showet, det var helt utrolig bra! Kjempe fint, musikken, synginga, kostymer, ALT! Fredagen ble siste dag som Vegasturister' senere på kvelden dro vi på middag med vertsfamilien min, det gikk kjempe fint. Lørdag morgen dro vi til flyplassen for å hente bilen vi hadde leid, men det ble ikke noe taxi på oss gitt', neida, Gaden reiser i stil så det ble limo på oss. Å kjøre limousin i Las Vegas er like vanlig som å ta bussen for oss i Norge, så det kostet like mye å kjøre limo som å ta taxi. Jeg følte jo meg med en gang som en kjendis da, og du ska tro vi fikk mange blikk når vi gikk ut av limoen på flyplassen, jeg nøyt hver sekund. Men plutselig sto vi helt alene med en bil, GPS og en familie som forventet at jeg kunne alle veiene tilbake til Boulder, eh. Vi dro først opp til Trevors og mange av mine venners friidretts stevne, kom fram til slutt. Skal ikke skrive så veldig detaljert alt vi gjorde, men de fikk hilst på mange av vennene mine, spesielt to familier fordi Janika og Gabriela har lyst til å komme å besøke meg! Det gikk også kjempe bra. Sightseeing i Boulder, shopping på Town Square og frokost på Coffee Cup er noe av de tingene vi fikk med oss. Familien min falt jo også for hunden, Bailey, så skal jo ikke se bort i fra at det blir en hund på oss til sommeren? Men over til noe helt annet, jeg sitter i Hollywood akkurat nå! Ja, i dag tidlig dro Lismarkingene til Hollywood! Hvem skulle vel trodd det? Det gikk kjempe fint. Har kjørt mye i dag og sett mye. I kveld blir det walk of fame sightseeing buss, og min store drøm: Hollywood skiltet og starline tourbusses; hjemmene til kjendisene i Hollywood!! Så hvis du ikke allerede har skjønt det så har jeg det veldig bra nå. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar